Bij Wijkcentrum Pluspunt wordt een dialoogtafel georganiseerd voor (met name oudere) LHBTIQ+ inwoners. In een rustige en veilige sfeer gaan deelnemers met elkaar in gesprek over het thema 'jezelf zijn'.
De bijeenkomst is bewust niet feestelijk, maar gericht op herkenning, gelijkwaardigheid en het delen van ervaringen, gevolgd door een gezamenlijke lunch. Naast ontmoeting en steun heeft deze bijeenkomst ook als doel om inzicht te krijgen in mogelijke behoeften voor een toekomstig (structureel) aanbod vanuit Participe.
Aanmelden is verplicht. Je kunt je aanmelden via de website van de organisator.
Heb je een beperking of toegankelijkheidswens? Neem gerust contact op met de locatie om samen de mogelijkheden te bespreken.